Аварія за участі тролейбуса: у Зарічному райсуді слухали інженера КП «Шляхрембуд»

У якості свідка сторона обвинувачення доставила  головного інженера комунального підприємства «Шляхрембуд». Воно утримує  в місті вулично-дорожню мережу, до якої входить і проспект Лушпи, де сталася аварія. Роботи з очистки доріг у «Шляхрембуду» приймало УКБ, де начальником технічного відділу працює один з обвинувачених у справі.

 «Той сніговий вал, що накопичується по краю проїжджої частини, що з ним відбувається?», – запитав прокурор Віталій Шаповал.

«Очищається сніговий вал лише в тих місцях, де зменшується пропускна здатність руху транспорту. Зупинки не входять до компетенції нашого підприємства з очищення», – відповів свідок Ігор Сидоренко.

«Наявність снігового валу на проспекті Лушпи 1 метр від бордюру призводить до зменшення пропускної спроможності?», – запитав захисник Віктор Нємцев.

«На мою думку, так як на цій вулиці три полоси в кожному напрямку, то я думаю, не зменшує пропускну спроможність», – сказав свідок.

Після допиту свідка прокурор клопотав про відкладення справи для виклику інших свідків – згідно з  встановленим порядком дослідження доказів. Суддя клопотання задовольнив.

Справу продовжать слухати 21 лютого. Тоді, за клопотанням сторони обвинувачення, планують заслухати у якості свідків директора підприємства «Шляхрембуд» Олександра Вегеру та посадових осіб підприємства «Електроавтотранс» . Аварія, у якій загинула сумська студентка Даша Кривоухова, сталася 9 лютого 2016 року на проспекті Лушпи поблизу торговельного центру «Лавина». У справі смертельної аварії за участі тролейбуса – троє обвинувачених. Це – водій тролейбуса, начальник служби руху КП «Електроавтотранс» і начальник технічного відділу управління капітального будівництва та дорожнього господарства міської ради.

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь