У суді слухали очевидця аварії, у якій загинула студентка


У Зарічному районному суді м. Суми слухали свідків аварії на проспекті М. Лушпи. Сталася вона 9 лютого минулого року. Тоді під колесами тролейбусу загинула 17 –ти річна дівчина. Сумська місцева прокуратура винить трьох осіб. Показувати обличчя обвинувачених заборонили. Це – водій тролейбусу, начальник служби руху КП «Електроавтотранс» та керівник техвідділу управління капітального будівництва.
Адвокати підозрюваних попросили, не показувати й свідка не показували, через те, що це може вплинути на наступних свідків. Таке клопотання підтримав і прокурор. Свідком у суді сьогодні виступав чоловік, який разом із загиблою дівчиною заходив до тролейбуса. Він розказував про події того дня».
Один з адвокатів просив суд опитати ще одну особу. «Це водій маршрутного транспортного засобу, який на момент ДТП рухався за тролейбусом. Він був очевидцем даних подій. Я просив би суд викликати та допитати в якості свідка», – повідомив адвокат В’ячеслав Осмоловський.
«Вважаємо, що те клопотання, яке було надане захисником можливо долучити до матеріалів кримінального провадження і свідок буде допитаний і судом можуть бути взяті лише ті свідчення, які будуть безпосередньо дослідженні у процесі судового дослідження. Крім того, вважаємо першочерговим допитати свідків представника обвинуваченого», – прокоментував прокурор Віталій Шаповал.
Суддя Олександр Капкін свідка долучив, але по процедурі він буде допитаний після усіх уже визначених свідків з боку обвинувачення.
Всього до суду викликають понад 30 очевидців події – з обох сторін. Наступне засідання, запланували на п’ятницю, 26 травня.
Як зазначено у матеріалах справи, у ході слідства з’ясували, що водій керував технічно справним тролейбусом, але при посадці пасажирів знехтував правилами дорожнього руху та розпочав рух із неповністю зачиненими дверима. Через таке спрацювала функція реверсу – двері автоматично відкрилися і дівчина випала з тролейбуса. Якщо провину чоловіка доведуть у суді, йому загрожує до 8-ми років позбавлення волі. Працівниці «Електроавтотрансу» максимально, за статтею службове підроблення, загрожує до 3-хроків обмеження волі – вона, за версією прокуратури, без відповідного узгодженого проекту внесла неправдиві відомості про введення зупинки до офіційного документа, достовірно знаючи, що вона не є облаштованою.
А працівнику управління капітального будівництва за порушення норм і стандартів підозру вручили через те, що він не перевірив законність наявності у даному місці зупинки. Разом з цим, підозрюваний підписав акт виконаних робіт КП «Шляхрембуд» щодо прибирання доріг у лютому 2016 року, тим самим підтвердив фактичне виконання робіт. Максимально йому загрожує до 5-ти років позбавлення волі.

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь