Через стан дороги тролейбуси не їздять в бік «Центроліта»

На вулицю Брянська у напрямку заводу «Центроліт» у Сумах із 9-ї ранку не їдуть тролейбуси. Це стосується тролейбусів № 7, 13, 16 і 18.  Вони не доїжджають до кінцевої зупинки маршруту, а розвертаються на зупинці «Пансіонат для ветеранів».

На заводі обважнених бурильних та ведучих труб – безперервне виробництво. Щодня тут працюють близько 700 людей.

 «Наші робітники постійно запізнюються, бо тролейбусне депо не дотримується розкладу руху. Якщо морози, перерва між тролейбусами 20-25 хвилин, це неприпустимо. У нас дві маршрутки , які ходять до зупинки, і 10 хвилин іти сюди», – розповіла працівниця Сумського заводу обважнених бурильних та ведучих труб Світлана Черних.

В морози дорогу на Брянській кілька разів чистив бульдозер з трубного завода, говорить працівниця підприємства. Жінка показує листи, що впродовж кількох років пише до підприємства «Шляхрембуд».

«Олександр Вегера нам дає відповіді, що у нього по нашій дорозі ламається техніка, і він пропонує як вихід облаштувати розворотне кільце в районі газової заправки, це не доїжджаючи до нас 400 метрів. При прийнятті рішення він готовий виконати ці роботи. Це те ж , що лікувати мігрень гільйотиною. Ми – підприємство працююче, близько 13 мільйонів перераховуємо щорічно в бюджет міста», – сказала працівниця Сумського заводу обважнених бурильних та ведучих труб Ніна Грудіна.

Чому тролейбуси припинили рух, пояснює представниця комунального підприємства «Електроавтотранс» Тетяна Наконечна: «Водії, нехтуючи правилами дорожнього руху і безпеки пасажирів, змушені рухатись по цих ямах, внаслідок чого тролейбуси виходять із ладу. Сьогодні зранку тролейбуси ходили, але на цій зупинці тролейбус зробив висадку пасажирів  і провалився під сніг, півгодини не міг виїхати , підніжкою зачепив сніг».

Директор підприємства «Шляхремуд» Олександр Вегера телефоном повідомив, що не має договору на обслуговування цієї ділянки дороги.

 «З 1 січня тепер департамент оголошує тендери, очисткою вони займаються і середнім поточним ремонтом. Розмови, принаймні по управлінню, почалися десь у вересні, що стосується цієї дороги. Ми зверталися за грошима, але сказали – на 2019 рік. У 2019-му департамент буде займатися цим», – прокоментував начальник управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міськради Віталій Шилов.

Мова йде про департамент інфраструктури міста. Зараз обов’язки його начальника виконує Віктор Павленко: «Нами був оголошений міжнародний тендер на утримання вуличної дорожньої мережі,  тендер виграв «Шляхрембуд», який має опікуватися магістральними вулицями міста для прочищення. На жаль, вулиця Брянська до даного переліку не потрапила. Там  раніше опікувався «Центроліт». Зміни в тендерний договір зараз внести неможливо, далі буде врахована ця вулиця, щоб її внести в даний список».

 

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь